Landing
page
“>E-pasta mārketingu izmanto tūkstošiem dažāda lieluma uzņēmumu visā pasaulē. Daudzi uzskata e-pasta mārketingu par visefektīvāko mārketinga kanālu.
Izmantojot e-pasta mārketingu, varat pielāgot savas kampaņas un izveidot saturu, kas paredzēts
konkrētai mērķauditorijai.

Kas ir Landing page?
Lieliskas landing page dizains pārvērš apmeklētājus pircējos! Landing page ir atsevišķa tīmekļa vietne, kurā persona nokļūst pēc noklikšķināšanas uz tās no e-pasta, reklāmas vai citas digitālās vietnes. Kad lietotājs ir nonācis jūsu landing page, tas tiek aicināts veikt kādu darbību, piemēram, pievienoties klientu bāzei vai iegādāties produktus.

Landing page elementi
Konkurētspējīgas landing page izstrāde, kas labi konvertējas, nav viegls uzdevums. Ir daudz svarīgu elementu, kas jāpatur prātā, pamatojoties uz psiholoģijas zinātni un labu intuīciju par to, ko vēlas jūsu klienti.
Dizains
- Attēli - vizuālie elementi ir elementi, kas var vai nu piesaistīt uzmanību, vai arī novērst uzmanību, ja tie tiek izmantoti pārmērīgi.
- Videoklipi - rada lielākas konversijas nekā jebkura cita veida saturs.
- Fonti - jāatbilst kopējam dizainam un zīmolam.
Galvenais virsraksts un apakšvirsraksts
Pirmais, ko apmeklētāji redzēs, ir landing page virsraksts. Tāpēc ir svarīgi, lai tas ļoti skaidri aprakstītu, ko lietotājs no lapas iegūs. Vēstījumam jābūt pietiekami spēcīgam, lai piesaistītu apmeklētāja interesi. Tam jābūt īsam, vēlams tikai desmit vārdiem un nekad ne vairāk kā divdesmit vārdiem.
Šī iemesla dēļ jums būs nepieciešams pievienot arī apakšvirsrakstu. Tas var būt tiešais galvenā virsraksta turpinājums, kas tam seko kā nobeiguma teikums, vai arī tas var būt papildu vēstījums, kas atbalsta galveno virsrakstu.

Ja galvenais virsraksts piesaista apmeklētāja uzmanību jūsu landing page, tad apakšvirsrakstam ir jāpārliecina apmeklētājs palikt vietnē. Parasti apakšvirsraksts atrodas tieši zem galvenā virsraksta, un tas ir nedaudz detalizētāks un informatīvāks.
Unikāls pārdošanas piedāvājums
Ir jādefinē unikāls pārdošanas piedāvājums. Landing page izmanto, lai paskaidrotu saviem
apmeklētājiem, ar ko pakalpojums vai produkts atšķiras no konkurentiem.
Unikāls pārdošanas piedāvājums ļauj klientiem saprast, kāpēc viņiem vajadzētu iegādāties konkrēto
produktu vai izmēģināt konkrētu pakalpojumu.
Zīmola priekšrocības
Ir ļoti svarīgi sniegt sīkāku informāciju par piedāvājumu un atbildēt uz visiem jautājumiem, kas var rasties klientiem.
Funkcijas apraksta, ko produkts vai pakalpojums dara, bet ieguvumi apraksta problēmu, kas tiek risināta.
Aicinājums rīkoties
Aicinājums veikt darbību var būt atsevišķa poga landing page. Aicinājums veikt darbību ir būtisks konversiju elements, un tādēļ ir būtiski, kur to izvietot un kā to veidot. Aicinājumam rīkoties jābūt pārliecinošam un aizraujošam.
Landing page ir vieta, kur cilvēki pērk, klienti klikšķina, un kur uzņēmumi gūst ienākumus!