Landing
page

“>E-pasta mārketingu izmanto tūkstošiem dažāda lieluma uzņēmumu visā pasaulē. Daudzi uzskata e-pasta mārketingu par visefektīvāko mārketinga kanālu.

Izmantojot e-pasta mārketingu, varat pielāgot savas kampaņas un izveidot saturu, kas paredzēts konkrētai mērķauditorijai.

landing-page

Kas ir Landing page?

Lieliskas landing page dizains pārvērš apmeklētājus pircējos! Landing page ir atsevišķa tīmekļa vietne, kurā persona nokļūst pēc noklikšķināšanas uz tās no e-pasta, reklāmas vai citas digitālās vietnes. Kad lietotājs ir nonācis jūsu landing page, tas tiek aicināts veikt kādu darbību, piemēram, pievienoties klientu bāzei vai iegādāties produktus.

sazina-ar-auditoriju

Landing page elementi

Konkurētspējīgas landing page izstrāde, kas labi konvertējas, nav viegls uzdevums. Ir daudz svarīgu elementu, kas jāpatur prātā, pamatojoties uz psiholoģijas zinātni un labu intuīciju par to, ko vēlas jūsu klienti.

Nepastāv standarta veids, kā izveidot labu landing page, vai vienota instrukciju rokasgrāmata, jo šīm lapām ir daudz atšķirīgu faktoru. Katrai landing page ir sava mērķauditorija, atšķirīgs aicinājums rīkoties, atšķirīga niša, atšķirīgs produkts vai pakalpojums, ko reklamēt.

Dizains

Gan displeja reklāmām, gan landing page jābūt ar zīmola elementiem un jāizmanto konkrētā zīmola krāsu palete. Zīmolam ir jābūt viegli identificējamam ikvienam apmeklētājam, kas nokļūst landing page.
Vizuālā aspekta uzdevums ir palīdzēt apmeklētājiem labāk saprast, kāds ir konkrētais piedāvājums vai kā tas izskatās. Lietošanas konteksta parādīšanai, nevis stāstīšanai ir maksimāls efekts. Tas iedrošina apmeklētājus iejusties kādā scenārijā un iejusties tajā, kā tie izmanto preci vai pakalpojumu.

Galvenais virsraksts un apakšvirsraksts

Pirmais, ko apmeklētāji redzēs, ir landing page virsraksts. Tāpēc ir svarīgi, lai tas ļoti skaidri aprakstītu, ko lietotājs no lapas iegūs. Vēstījumam jābūt pietiekami spēcīgam, lai piesaistītu apmeklētāja interesi. Tam jābūt īsam, vēlams tikai desmit vārdiem un nekad ne vairāk kā divdesmit vārdiem.

Šī iemesla dēļ jums būs nepieciešams pievienot arī apakšvirsrakstu. Tas var būt tiešais galvenā virsraksta turpinājums, kas tam seko kā nobeiguma teikums, vai arī tas var būt papildu vēstījums, kas atbalsta galveno virsrakstu.

landing-page

Ja galvenais virsraksts piesaista apmeklētāja uzmanību jūsu landing page, tad apakšvirsrakstam ir jāpārliecina apmeklētājs palikt vietnē. Parasti apakšvirsraksts atrodas tieši zem galvenā virsraksta, un tas ir nedaudz detalizētāks un informatīvāks.

Unikāls pārdošanas piedāvājums

Ir jādefinē unikāls pārdošanas piedāvājums. Landing page izmanto, lai paskaidrotu saviem
apmeklētājiem, ar ko pakalpojums vai produkts atšķiras no konkurentiem.

Unikāls pārdošanas piedāvājums ļauj klientiem saprast, kāpēc viņiem vajadzētu iegādāties konkrēto
produktu vai izmēģināt konkrētu pakalpojumu.

Zīmola priekšrocības

Ir ļoti svarīgi sniegt sīkāku informāciju par piedāvājumu un atbildēt uz visiem jautājumiem, kas var rasties klientiem.
Funkcijas apraksta, ko produkts vai pakalpojums dara, bet ieguvumi apraksta problēmu, kas tiek risināta.

Aicinājums rīkoties

Aicinājums veikt darbību var būt atsevišķa poga landing page. Aicinājums veikt darbību ir būtisks konversiju elements, un tādēļ ir būtiski, kur to izvietot un kā to veidot. Aicinājumam rīkoties jābūt pārliecinošam un aizraujošam.

Landing page ir vieta, kur cilvēki pērk, klienti klikšķina, un kur uzņēmumi gūst ienākumus!