HTML5
baneri

Top 5 prakses HTML5 attēla baneru reklāmām

Ikviens, kas pārlūko tīmekli, katru dienu redz vairākas displeja reklāmas. Tās ir visur, un uzņēmumiem tās ir lielisks veids, kā sasniegt mērķauditoriju. Google displeju tīkls vien sasniedz 90 % pasaules interneta lietotāju.
Attēla reklāmām ir svarīga loma patērētāju lēmumu pieņemšanā tiešsaistē. Patērētājs, apsverot pirkumu, veic četrus dažādus posmus. HTML5 reklāmas beneris var palīdzēt palielināt zīmola atpazīstamību un sasniegt plašāku mērķauditoriju. Tās ir arī rentablākas salīdzinājumā ar citām digitālajām iniciatīvām, piemēram, video vai sociālajiem medijiem, it īpaši, ja uzņēmumam ir mazāks budžets.
Lai jūsu attēla reklāmas nepazustu starp miljons citām, šeit ir daži padomi, kas palīdzēs pārliecināties, ka tās ir saistošas ​​un ievērības cienīgas.

baneru-izstrade

Izmantojiet skaidru un kodolīgu ziņojuma apmaiņu, un saglabājiet reklāmas banera garumu zem 15 sekundēm

Pastāv neskaitāmi html5 baneru dizaini, kas izskatās lieliski un tiem ir lielisks stāsts, taču tie ir pārāk gari. Jums ir tikai dažas sekundes, lai piesaistītu skatītāja uzmanību, tāpēc pārliecinieties, ka zīmols ir redzams un ka jūsu ziņojumapmaiņa ir īsa un skaidra.

Pielāgojiet savu ziņojumu saviem mērķiem

Neatkarīgi no tā, vai vēlaties iegūt jaunus klientus vai atkārtotu mārketingu esošajiem, pārliecinieties, vai jūsu ziņojumapmaiņa atbilst tieši jūsu zīmola mērķauditorijai. Ziņojumam jāatbilst fāzei, kurā patērētājs atrodas. Izpētes reklāmai, kurā jūs iepazīstināt ar savu produktu vai pakalpojumu, vajadzētu būt citam ziņojumam nekā atkārtotas mērķauditorijas reklāmai, kurā jūs koncentrējaties uz to, lai esošais patērētājs vēlreiz izvēlētos jūsu zīmolu.

Vienkārši, bet spēcīgi reklāmas baneri, un kodolīgs teksts, palīdzēs jums izcelt savu stāstu

Labi izstrādāts HTML5 baneru dizains izraisīs lielāku uzticību par zīmolu. Interneta baneru reklāmās ir svarīgi saglabāt pareizu hierarhiju starp logotipu, ziņojumu un/vai attēliem. Izmantojiet attēlus, kas palīdzēs pārdot jūsu produktu vai pastāstīt zīmola stāstu. Pieturieties pie viena vai diviem skaidriem un salasāmiem fontiem, un atcerieties, ka arī atstarpes ir svarīgas.

cta

Izveidojiet vilinošu aicinājumu uz darbību, lai izraisītu steidzamību klientā

Ja displeja reklāmu mērķis ir lietotāju klikšķi uz jūsu vietni vai produktu, noteikti izvēlieties vilinošu aicinājumu veikt darbību. Pievienojot pogu reklāmai, palielināsies jūsu vidējais klikšķu skaits. Mudiniet lietotāju ar “Noklikšķiniet šeit, lai saņemtu piedāvājumu” vai “Uzziniet vairāk”. Pārliecinieties, ka šis ziņojums izceļas.

Izmantojiet dažādus izmērus, lai sasniegtu visas platformas un ierīces

Tā kā gadu no gada viedtālruņi kļūst arvien attīstītāki, daudzi lietotāji regulāri piekļūst internetam, izmantojot savus mobilos tālruņus. Uzņēmumiem jākoncentrējas uz reklāmām, kas paredzētas mobilajām ierīcēm, kā arī uz mērķauditoriju, kas ikdienā biežām izmanto datoru. Mēģiniet izveidot banerus ne tikai datoriem, bet arī formātus un optimizāciju, kas sasniegs jūsu mērķauditoriju arī planšetdatoros un mobilajās ierīcēs.

statiskie-baneri
google-baneri

HTML5 baneru izstrāde ir mūsdienīgs risinājums interneta reklāmās

Iespējamo formātu lielā izvēle var ne tikai maldināt, bet arī radīt budžeta zaudējumus efektivitātes trūkuma dēļ. Tirgotāji zaudē naudu nepareiza reklāmas banera dēļ. Kā līdzsvarot budžetu un sasniegt augstu efektivitāti ar reklāmas baneriem? Pareizā izvēle ir starp GIF, JPG, PNG vai HTML5!

HTML5 baneru specifikācija-

dinamisks baneru formāts, kas atskaņošanas laikā ļauj redzēt ziņojumus bez traucējumiem vai pārtraukumiem, kā arī HTML5 baneru cenas nebūs šķērslis jūsu budžetam. Tieši HTML5 baneru izstrāde mūsdienās ir vismodernākais reklāmas baneru formāts, jo tam ir pielāgošanās funkcija – šīs reklāmas izskatīsies samērīgas gan mobilajā, gan galddatoru vidē.

animetie-baneri

HTML5 baneru specifikācija - kad izmantot HTML5 banerus?

Animētās HTML5 reklāmas galvenā priekšrocība ir augstas kvalitātes un precīza visu funkciju, pat vismazāko detaļu, attēlošana jebkurā ierīcē, kas jo īpaši attiecas uz Google reklāmas tīklu. Galvenais trūkums ir nepareizs attēlojums vai nespēja reklamēties vispār novecojušās, bet populārās vietnēs. Katram banera veidam ir savas priekšrocības un trūkumi.

atgriezties