Epasta
MĀRKETINGS
E-pasta mārketingu izmanto tūkstošiem dažāda lieluma uzņēmumu visā pasaulē. Daudzi uzskata e-pasta mārketingu par visefektīvāko mārketinga kanālu.
Izmantojot e-pasta mārketingu, varat pielāgot savas kampaņas un izveidot saturu, kas paredzēts konkrētai mērķauditorijai.
Kas ir e-pasta mārketings?
E-pasta kampaņa ir mārketinga pasākumu virkne, kas vienlaikus sazinās ar vairākiem saņēmējiem. E-pasta kampaņas ir izstrādātas tā, lai sasniegtu abonentus piemērotākajā laikā un sniegtu vērtīgu saturu un atbilstošus piedāvājumus. E-pasta izsūtnes izstrāde ļauj veidot jēgpilnas un uzticamas attiecības ar klientiem.
Bieži šīs kampaņas ir personalizētas uz akciju, kas saistīta ar kādu konkrētu produktu vai pakalpojumu. Tām ir unikāls dizains un nereti tās ved uz speciāli izstrādātām landing page.
Personalizēta satura veidošana
Personalizēšana iekļauj, piemēram, kontakta vārda iekļaušanu e-pastā. E-pasta vēstulēs, kuru temata rindiņā ir norādīts saņēmēja vārds, ir lielāks klikšķu skaits nekā tajās, kurās tas nav norādīts.
Iespējams ir izveidot arī individualizētu saturu, pamatojoties uz auditorijas segmentēšanu, lai nosūtītu pareizos e-pastus pareizajiem klientiem.
Lai e-pasta mārketinga stratēģija būtu veiksmīga, ir jānosūta pareizais e-pasts pareizajiem cilvēkiem pareizajā laikā. Tieši šeit var palīdzēt segmentācija, personalizācija un epasta izsūtnes dizains.
Atsauksmes un aptauju apkopošana
Klientu pieredzes monitorings ir ļoti vērtīgs, ja vēlaties, lai klienti turpinātu mijiedarboties, iesaistīties un pirkt no zīmola.
Tas ir viens no labākajiem veidiem, kā aprēķināt savu neto popularitātes rādītāju (NPS). Šis rādītājs palīdz jums noskaidrot, cik procentuāli klienti ir zīmola vēstneši un cik klienti zīmolu neatbalsta. Izmantojot šo informāciju, varat izstrādāt stratēģijas, lai uzlabotu klientu pieredzi.
Pārdošanas uzlabošana
E-pasta mārketings faktiski var uzlabot arī pārdošanas rādītājus. E-pasta mārketinga kampaņās var atspoguļot produktus vai pakalpojumus, mudināt klientus veikt pirkumu vai sniegt īpašus piedāvājumus klientiem.
Ir iespējams izmantot e-pasta mārketingu, lai automatizētu daļu no pārdošanas procesa, kas arī var palīdzēt palielināt pārdošanas apjomu.
Saziņa ar savu auditoriju
Izmantojot e-pasta mārketingu, varat sasniegt lielāku auditoriju un viegli sazināties ar zīmola jau esošajiem klientiem.
Vietnes datplūsmas
ģenerēšana
Izmantojot e-pasta mārketinga kampaņas, tiks nosūtīta datplūsma uz vietni vai konkrēto landing page un līdz ar to tiks uzlabots vietnes SEO.
Sasniegt īstos cilvēkus īstajā laikā
Lai mārketinga kampaņa būtu veiksmīga, jums ir jāsasniedz īstie klienti īstajā laikā. Izmantojot e-pasta mārketingu, ir daudz vieglāk sasniegt cilvēkus, jo lielākā daļa cilvēku savu e-pastu pārbauda katru dienu.
Rentablu kampaņu veidošana
E-pasta mārketinga kampaņas parasti ir rentablākas, kā arī e-pasta kampaņu sagatavošana neaizņem daudz laika. Ja nepieciešams, jūs varat sagatavot e-pasta vēstuli vienas dienas laikā, kas ir daudz ekonomiskāk nekā laiks, kas nepieciešams tiešās vai drukātās kampaņas sagatavošanai.
Tā kā laika un budžeta ierobežojumi vienmēr ietekmē uzņēmumus, e-pasta mārketinga kampaņas var būt efektīvākas, vienlaikus radot ieņēmumus un piesaistītos klientus.
Lielākas vērtības nodrošināšana auditorijai
Viens no galvenajiem jebkura uzņēmuma mērķiem ir nodrošināt vērtību savai auditorijai, lai klienti turpinātu atgriezties. E-pasta mārketings ir lieliska vieta, lai piesaistītu lojālus klientus, jo jūs varat pievienot vērtību klienta pieredzei pat tad, kad apmeklētāji neveic pirkumus.
Pašreklāmas forums
Pašreklāma ir viens no labākajiem veidiem, kā iegūt klientus. Uzņēmumi var sūtīt e-pastus par jauniem produktiem, to funkcijām un priekšrocībām vai jauniem pakalpojumiem.
Kontaktu saraksti
Izmantojot sociālos plašsaziņas līdzekļus, uzņēmumiem nepieder kontaktu saraksts vai pat publicētā informācija. Parasti saturs un sekotāju saraksts pieder sociālo mediju platformai.
Tāpēc ir svarīgi veidot e-pasta sarakstu. Tas ir uzņēmumam piederošs kontaktu saraksts, ar ko ir iespējams mijiedarboties neatkarīgi no e-pasta pakalpojumu sniedzēja.
E-pasta mārketings ir viens no labākajiem veidiem, kā sasniegt savu auditoriju, kā arī uzlabot pārdošanas apjomus un piesaistīt jaunus klientus.