JPG un Gif
baneri
GIF animācija: kā un kur vislabāk izmantot?
Animētajā GIF ir vairāki attēli jeb “kadri”. Animētu baneru izstrādes galvenā priekšrocība ir dinamiskums. Ja jūs uzņemsiet baneri un palēnināsiet darbību, jūs redzēsiet statisku attēlu secību, kas mainās ar noteiktiem efektiem.
Kad izmantot GIF animāciju?
- Ja ziņojums ir īss un tā nozīme ir uzreiz skaidra;
- Ja vēlaties ātri izveidot dinamisku reklāmu;
- Ja attēlos nav cilvēku, dzīvnieku vai objektu;
- Ja ir nepieciešama saderība ar dažādām pārlūkprogrammām un platformām;
- Ja nav stingru prasību attiecībā uz krāsu paletes platumu.
Vienkāršība, skaidrība un reklāmas attēla salīdzinošā dinamika ir tieši tās īpašības, kas piesaistīs uzmanību jūsu animētajam GIF banerim. Taču šim formātam ir viens īpašs trūkums – faila lielums. Ja esat izvēlējies GIF animēto baneri un vēlaties strādāt ar lielāku failu, aplūkojiet ieteikumus GIF baneru izstrādes optimizācijai.
JPG baneru jeb statisku baneru izstrāde ir nepārspēta klasika
JPG baneris ir klasisks, augstas kvalitātes attēls ar vienu reklāmas vēstījumu. Tā galvenā priekšrocība ir 100% displejs visās platformās un ierīcēs. Jums būs nepieciešams vai nu unikāls fotoattēls, vai izstrādāts attēls augstā izšķirtspējā un aktīvs vai pat agresīvs sauklis, kas nodos ziņojuma jēgu tikai pāris vārdos.
Kad izmantot JPG banneri?
- Ja bannera reklāmas kampaņas galvenā prasība ir faila izmērs;
- Ja banerī redzamais vēstījums vai produkts ir skaidrs un saprotams bez paskaidrojumiem;
- Ja tikai viens attēls ir tik radošs, ka tas patiešām var piesaistīt uzmanību.
Šī formāta galvenā priekšrocība ir iespēja ātri izveidot JPG baneri gan tīmeklī, gan mobilajos tīklos. Tomēr saspiests vēstījums un reklāmas informācijas limiti ir tā galvenais trūkumi.
PNG baneri - tā ir pieejama alternatīva smagiem GIF formātiem
“>PNG reklāmas baneris ir grafisks reklāmas tīkla formāts bez animācijas atbalsta, kam raksturīga lieliska krāsu, ēnu atveidošana un augsta attēla precizitāte.
Kad lietot PNG baneri?
- Ja nepieciešama augsta saspiešana, nezaudējot teksta un paša attēla kvalitāti;
- Ja vēlaties vienmērīgu un skaidru displeju, it īpaši, ja reklāmas banerī ir jābūt logotipam, emblēmām un etiķetēm tīmekļa vidē;
- Ja krāsu korekcija ir nepieciešama, ja tā tiek parādīta dažādos ekrānos, lai kompensētu krāsu svārstības;
Eleganta krāsu atveidošana un gludas līnijas ir šī formāta galvenās priekšrocības. Galvenais trūkums ir dinamiskuma trūkums un liels attēlu svars krāsu diapazona dēļ.
atgriezties