JPG un Gif
baneri

GIF animācija: kā un kur vislabāk izmantot?

Animētajā GIF ir vairāki attēli jeb “kadri”. Animētu baneru izstrādes galvenā priekšrocība ir dinamiskums. Ja jūs uzņemsiet baneri un palēnināsiet darbību, jūs redzēsiet statisku attēlu secību, kas mainās ar noteiktiem efektiem.

gif-animacijas

Kad izmantot GIF animāciju?

Vienkāršība, skaidrība un reklāmas attēla salīdzinošā dinamika ir tieši tās īpašības, kas piesaistīs uzmanību jūsu animētajam GIF banerim. Taču šim formātam ir viens īpašs trūkums – faila lielums. Ja esat izvēlējies GIF animēto baneri un vēlaties strādāt ar lielāku failu, aplūkojiet ieteikumus GIF baneru izstrādes optimizācijai.

JPG baneru jeb statisku baneru izstrāde ir nepārspēta klasika

JPG baneris ir klasisks, augstas kvalitātes attēls ar vienu reklāmas vēstījumu. Tā galvenā priekšrocība ir 100% displejs visās platformās un ierīcēs. Jums būs nepieciešams vai nu unikāls fotoattēls, vai izstrādāts attēls augstā izšķirtspējā un aktīvs vai pat agresīvs sauklis, kas nodos ziņojuma jēgu tikai pāris vārdos.

Kad izmantot JPG banneri?

statiskie-baneri
statiskie-baneri

Šī formāta galvenā priekšrocība ir iespēja ātri izveidot JPG baneri gan tīmeklī, gan mobilajos tīklos. Tomēr saspiests vēstījums un reklāmas informācijas limiti ir tā galvenais trūkumi.

PNG baneri - tā ir pieejama alternatīva smagiem GIF formātiem

“>PNG reklāmas baneris ir grafisks reklāmas tīkla formāts bez animācijas atbalsta, kam raksturīga lieliska krāsu, ēnu atveidošana un augsta attēla precizitāte.

animetie-baneri

Kad lietot PNG baneri?

Eleganta krāsu atveidošana un gludas līnijas ir šī formāta galvenās priekšrocības. Galvenais trūkums ir dinamiskuma trūkums un liels attēlu svars krāsu diapazona dēļ.

atgriezties