Dizains un
identitāte

«>Lietotājam draudzīgs dizains ir vienkāršs, tīrs, intuitīvs un uzticams sākot no vietnes sākuma ekrāna līdz pat maksājumu veikšanai. Tomēr uzņēmuma identitāte un logo dizains ir ne mazāk svarīgi aspekti.

Mēs piedāvājam saviem klientiem logo izveides pakalpojumus, sociālo platformu izveidi, kā arī lietotājam draudzīgu mājaslapas dizainu, kas atbilst augstākajiem UX/UI nozares standartiem.

Kas ir UX/UI?

Lietotāja pieredze ietver visus galalietotāja mijiedarbības ar uzņēmumu, tā pakalpojumiem un produktiem aspektus. UX dizains ietver visas potenciālo vai aktīvo klientu un uzņēmuma mijiedarbības. UX dizaineris domā par to, kā lietotājs jūtas un cik viegli viņam ir veikt vēlamos uzdevumus konkrētajā vietnē. Viņi arī novēro un veic uzdevumu analīzi, lai redzētu, kā lietotāji faktiski veic uzdevumus lietotāja plūsmā.

Lietotāja interfeisa dizains ir tā papildinājums — produkta izskats, prezentācija un dizaina interaktivitāte. Interfeiss ir mijiedarbības punkts starp lietotāju un digitālo ierīci vai produktu.

Attiecībā uz tīmekļa vietnēm un lietotnēm lietotāja interfeisa dizainā tiek ņemts vērā produkta izskats, sajūta un interaktivitāte. Tas nozīmē nodrošināt, lai produkta lietotāja interfeiss būtu pēc iespējas intuitīvāks, un tas nozīmē rūpīgi apsvērt katru vizuālo, interaktīvo elementu, ar kuru lietotājs varētu saskarties.

ux-ui-audits

Lietotāja interfeisa dizainers domā par ikonām un pogām, tipogrāfiju un krāsu shēmām, atstarpēm, attēliem un responsīvo dizainu.


Lietotāja pieredze un izprotams interfeiss nav būtisks tikai veidojot mājaslapas. Tikpat svarīga šī pieredze lietotājiem ir arī, kad runa iet par citiem dizaina un mārketinga materiāliem. Ļoti būtiski ir tas, ka klients spēj viegli orientēties dizainā arī, ja tas ir saņemtais ziņojums e-pastā, reklāmas buklets vai baneris.

Dizaina izstrāde drukas materiāliem

Papildus atsaucīga un klientam ērta dizaina izveidei tīmekļa vietnēm un citiem mārketinga mērķiem, piedāvājam dizaina izstrādi jebkāda veida drukas materiāliem. Savās ikdienas gaitās cilvēki regulāri sastopas ar drukas dizainparaugiem, tāpēc šī grafiskā dizaina joma ir svarīga zīmolu mārketinga un reklāmas kampaņu īstenošanā.

Tradicionālais uzņēmumu mārketings joprojām paļaujas uz drukātajiem plašsaziņas līdzekļiem, lai izplatītu informāciju par savu zīmolu.

Dizaina mērķis mārketingā ir komunicēt un nostiprināt jūsu zīmolu, kā arī uzsvērt kampaņas vēstījumu. Tāpēc dizainam ir būtiska loma gan jūsu mārketinga darbībās, gan veidojot sava zīmola mājaslapu.