Viss, kas Tev jāzina par Google baneru izmēriem
Ja jūsu uzņēmums ir uzsācis jebkāda veida tiešsaistes reklāmu, iespējams, ka izmantojat Google reklāmas.
Kad sākat izstrādāt radošās reklāmas nākamajai reklāmas kampaņai, viena no pirmajām lietām, kas jums jāizlemj, ir reklāmas baneru izmērs. Google displeju tīkls atbalsta dažādus baneru izmērus, kas dažkārt nepieredzējušus uzņēmumus var vilināt vienkārši izvēlēties tos, kas šķiet ērtākie, un sākt reklāmu veidošanu.
Šie izmēri var būtiski ietekmēt jūsu zīmola kampaņas vispārējos panākumus. Pat ja jūs zināt, kā izveidot displeja reklāmas, nepareizu izmēru izvēle uzņēmuma kampaņai var nozīmēt, ka viss jūsu smagais darbs būs veltīgs.
Ikvienam digitālā mārketinga speciālistam būtu jāzina, kādi ir visefektīvākie un izplatītākie reklāmu izmēri, ko atbalsta Google displeju tīkls.
Šajā resursā mēs izcelsim populārākos Google displeja reklāmu izmērus, izskaidrosim sakarības starp to izmēriem un veiktspēju.
Kas jums jāzina par displeja reklāmu izmēriem
Pieejamie dati liecina, ka lielāki reklāmas izmēri darbojas labāk nekā mazāki. Tas šķiet diezgan loģiski, jo lielāka reklāma aizņem vairāk vietas ekrānā un, visticamāk, piesaistīs skatītāja uzmanību. Papildus tam, ka vidējais klikšķu skaits ir augstāks, lielākām reklāmām ir arī lielāka iespēja, ka pēc katra klikšķa tiks veiktas konvertācijas.
Taču tas nenozīmē, ka digitālajiem tirgotājiem vajadzētu izmantot tikai liela izmēra displeja reklāmas.
Tas ir saistīts ar to, kā Google reklāmu inventārs ietekmē displeja reklāmu vietas pieejamību tā tīklā. Reklāmdevējs, kas publicē tikai liela izmēra reklāmas, visticamāk, sasniegs augstu CTR, bet ne pietiekami plašu vai daudzveidīgu izvietojumu.
Lai maksimāli palielinātu savu displeja reklāmu sasniedzamību, digitālā tirgus dalībniekiem jāizvēlas populārāko un visefektīvāko reklāmu izmēru kombinācija, kurai ir pieejams pietiekams inventārs. Lai to atvieglotu, aplūkosim populārākos Google displeja reklāmu izmērus.
Populārākie Google displeja reklāmu izmēri
Lai noskaidrotu visveiksmīgākos reklāmu izmērus, mums nav jāmeklē tālāk par paša Google ziņojumu. Saskaņā ar viņu pētījumu ir pieci galvenie reklāmu izmēri, kas jāņem vērā, veidojot reklāmas kampaņu.
Lieliskie Google darbinieki mums ir izdarījuši pakalpojumu, publicējot visveiksmīgākos reklāmu izmērus visā Google displeju tīklā.
Visi šajā sarakstā iekļautie displeja reklāmu izmēri ir vieni no izplatītākajiem un efektīvākajiem:
-
300 x 250 – vidējs taisnstūris
-
336 x 280 – liels taisnstūris
-
728 x 90 – Vadošais stends
-
300 x 600 – Puslappuse (liels debesskrāpis)
-
320 x 100 – Liels mobilais baneris
Augšupielādējot attēlu reklāmas Google kā GIF, JPG un PNG, pārliecinieties, ka to izmērs nepārsniedz 150 KB. Izmēram ir nozīme tieši tāpat kā dizainam.
Displeja reklāmām – lai gan, protams, tām ir zemāks tiešo klikšķu rādītājs nekā meklēšanas reklāmām – jābūt vizuāli pārsteidzošām, ar rūpīgi izstrādātu tekstu, pareizo fontu, krāsu, grafikas un, iespējams, pat animācijas kombināciju.
Google reklāmas izmērs: 300×250
Šis attēla izmērs ir pazīstams kā “vidējā taisnstūra” izmērs, un tas ir viens no visplašāk izmantotajiem banera reklāmas izmēriem internetā.
Tas ir salīdzinoši kompakts un neaizņem daudz vietas, salīdzinot ar tādiem lielākiem variantiem kā 300×600. Tas ir viens no iemesliem, kāpēc tas ir izdevīgs risinājums daudziem izdevējiem.
Vēl viens pluss ir tas, ka šāda veida reklāma parasti tiek iestrādāta tekstā, kas samazina iespēju, ka jūsu patērētāji to vienkārši ritinās garām. Tādējādi pieejamība un izvietojums tekstā padara šo reklāmu par lielisku iespēju daudziem reklāmdevējiem. Ja esat iesācējs baneru reklāmu jomā, šī ir lieliska vieta, kur sākt.
Google reklāmas izmērs: 336×280
Otro reklāmas veidu sauc par “lielo taisnstūri”. Šī reklāmas attēla paveids nesaņem tik daudz atzinības kā iepriekšējais, taču to joprojām mēdz izmantot liels skaits mājaslapu un izdevēju.
Tas padara to piemērotu zīmoliem, kas vēlas, lai viņu reklāma tiktu ievietota raksta tekstā, kur to var redzēt vairāk apmeklētāju.
Google reklāmas izmērs: 728×90
Šis reklāmas izmērs tiek dēvēts par “vadošo reklāmu”, jo tā parasti tiek parādīta redzamā vietā lapas, kurā tā publicēta, augšpusē. Tā atkal ir laba izvēle uzņēmumiem, kas vēlas, lai viņu reklāma būtu redzama pēc iespējas vairāk acu priekšā.
Saskaņā ar Google teikto, šis formāts vienmēr jānovieto satura augšpusē vai foruma tipa mājaslapās.
Google reklāmas izmērs: 300×600
Šādu reklāmas lielumu bieži dēvē par “puslapas” lielumu, lai gan tā neaizņem pilnu pusi lapas. Tā mērķis ir nodrošināt reklāmdevējiem mazliet vairāk vietas, lai nodotu savu vēstījumu. Tā kā jūs aizņemat vairāk vietas, jums ir lielākas izredzes piesaistīt uzmanību un iegūt klikšķi.
Ja izvietosiet šīs reklāmas stratēģiski, varat sasniegt labus rezultātus. Un saskaņā ar Google datiem šis reklāmas formāts pašlaik ir viens no visstraujāk augošajiem izmēriem pēc rādījumiem, jo tas spēj nodrošināt lielāku vizuālo ietekmi.
Ja jūs izmantojat reklāmu banerus, šis varētu būt tieši tas lielums, kas jums nepieciešams.
Google reklāmas izmērs: 320×100
Šo reklāmas izmēru sauc par “lielo mobilo baneri”. Tas ieņem piekto pozīciju un tiek rādīts tikai mobilajās ierīcēs.
Google reklāmu izmēri mobilajām ierīcēm
Visam, ko darāt, jābūt orientētam uz mobilajām ierīcēm. Tas attiecas arī uz jūsu kampaņām. Padomājiet, cik daudz cilvēku pēdējā kampaņā redzēja jūsu uzņēmuma reklāmu mobilajā ierīcē?
Tā kā tik daudzi patērētāji pārlūko internetu telefonos, jums ir jāpārliecinās, ka jūsu reklāmas ir optimizētas mobilajām ierīcēm.
Pārlūkošana un iepirkšanās mobilajās ierīcēs patērētājiem ir kļuvusi par normu. Atkarībā no jūsu nozares, iespējams, ka lielākā daļa jūsu mājaslapas apmeklētāju pārlūko jūsu vietni savās Apple vai Android ierīcēs.
Google reklāmas ir populārākais reklāmu veids, kas tiek klikšķināts mobilajās ierīcēs, tāpēc ir vērts ieguldīt tajās savus līdzekļus.
Kādi izmēri jums būtu jāizmanto? Daži mobilo ierīču izmēri labi pārklājas ar izmēriem, kas tiek rādīti darbvirsmas ierīcēs. Taču daži darbvirsmas izmēri nav labi pielāgojami mobilajām iekārtām.
Mobilās reklāmas izmēri, kas jums jāapsver, ir šādi:
-
300×200
-
300×50
-
300×100
-
250×250
-
200×200
Šie reklāmu izmēri lieliski izskatās mobilajās ierīcēs un demonstrē vērtīgu saturu, kas atbilst visam.
Lai optimizētu savu nākamo displeja kampaņu, ir svarīgi izvēlēties visefektīvākos izmērus ar reklāmu izvietojumiem, kas, visticamāk, jūsu kampaņai nodrošinās lielu skaitu rādījumu un konversiju.
Mēs ceram, ka šī informācija par Google displeja reklāmu izmēriem palīdzēs jums izstrādāt augstas veiktspējas radošās reklāmas turpmākajiem reklāmas pasākumiem!