Viegli izrunājams nosaukums
Jo vieglāk uztvert informāciju, jo patiesāka tā šķiet!
Zīmola nosaukums ir viens no būtiskākajiem zīmola identitātes pamatelementiem, kas palīdz izveidot un saglabāt unikālu uzņēmuma klātbūtni klientu apziņā. Lai saglabātu pozitīvu reputāciju patērētāju vidū, jums ir jābūt gatavam ar pārliecību un zināšanām pieiet zīmola nosaukuma radīšanai.
Jūsu zīmola nosaukums ir pirmā informācija, ko patērētāji uzzina par jūsu uzņēmumu, un, ja to nepareizi izmantosiet, jūs varat zaudēt viņu uzticību, pirms viņi vēl izmēģina jūsu produktu vai pakalpojumu. Neatkarīgi no tā, vai veidojat jaunu uzņēmumu no pašiem pamatiem vai vēlaties atsvaidzināt esošo zīmolu, izvēlieties tādu zīmola nosaukumu, kas skaidri norāda, kas jūs raksturo, un uzrunā klientus.
Viss neierastais un nezināmais vienmēr saistās ar lielāku risku!
Piemēram, kādā pētījumā pierādījās, ka cilvēki vairāk uzticētos uztura bagātinātājam ar nosaukumu “Magnalroksāts”, nekā šim pašam produktam ar nosaukumu “Hnegripitrons”.
Pirmais nosaukums asociējas ar jau zināmu vielu – magnijs, savukārt otrais vairāk asociējas ar kaut kādu nejaušu rakstības kļūdu, kas nekādā veidā nevar labvēlīgi ietekmēt jūsu veselību.
Spēcīgs, viegli atpazīstams logotips un zīmola nosaukums var kompensēt lielu daļu no sagaidāmajiem zaudējumiem, kas saistīti ar sarežģītu nosaukumu.