uzdodiet jautājumu

Uzdodiet jautājumu

Labs veids, kā pievērst uzmanību banerim, ir uzdot jautājumu.

Piemēram, “Vai jūs zināt, kā atmest smēķēšanu 10 dienu laikā?”, “Vai vēlaties vairāk brīvā laika?”, “Vai jums šķiet, ka jūsu dators ir apdraudēts?”.

Uzdodot jautājumu, jūs radāt intrigu. Persona, kuru šāds jautājums kaut nedaudz uztrauc vai raisa interesi, vēlēsies uzzināt, ko jūs piedāvājat, lai atrisinātu problēmu vai iegūtu atbildi uz konkrēto jautājumu.

Ja mērķis ir pārdot, jautājumam jāatspoguļo piedāvātais produkts vai pakalpojums. Ja mērķis ir palielināt mājaslapas apmeklētāju skaitu, jautājumu var padarīt humoristisku vai nedaudz attālāku no piedāvājuma.

Piemēram, ja blogā, kuru veidojat, ir aktuāls raksts par košļājamās gumijas riskiem, varat izveidot jautājumu: “Kā ilgāk saglabāt garus un kuplus matus?”. Tā kā košļājamā gumija mēdz iesprūst garajos matos un tos potenciāli sabojāt, šis būs jautājums, kas piesaistīs lasītāju uzmanību, kuri interesējas par savu matu veselību.