“Elastīgās” displeja reklāmas
Vai nebūtu lieliski, ja jūs varētu kombinēt un saskaņot dažādus reklāmas komponentus un pārbaudīt, kurš no tiem darbojas vislabāk, netērējot papildu laiku un resursus?
Ar responsīvajām displeja reklāmām jūs to varat!
Arvien vairāk zīmolu izmanto responsīvās displeja reklāmas, lai piesaistītu potenciālo klientu uzmanību. Šāda veida reklāmām ir lietotājam draudzīgs, interaktīvs dizains, kas pielāgojas ierīces izmēram, kurā tā tiek skatīta.
Responsīvās displeja reklāmas ir izdevīgas, jo tās palīdz sasniegt patērētājus ar ziņojumiem, kas ir savlaicīgi, atbilstoši un viegli lietojami jebkurā ekrānā. Reklāmdevēji var izmēģināt vairākus savu reklāmu variantus tikai vienā mārketinga kampaņā!
Kas ir responsīvās displeja reklāmas?
Grafiskā reklāma, kas automātiski pielāgo savu izmēru, izskatu un formātu, lai tas atbilstu reklāmas laukumam. Viena un tā pati reklāma vienā reklāmas laukumā var saturēt attēla un teksta kombināciju, bet citā – tikai tekstu.
Izmantojot responsīvās displeja reklāmas, varat augšupielādēt savus līdzekļus – attēlus, virsrakstus, logotipus, videoklipus un aprakstus – un Google automātiski izveidos reklāmu kombinācijas vietnēm, lietotnēm, YouTube un Gmail.
Priekšrocības
Responsīvās displeja reklāmas (RDA) ir jauns Google ieviests reklāmas modelis, kas ir dinamiskāks un interaktīvāks nekā tradicionālās displeja reklāmas. To ir viegli izmantot, jo tam nav nepieciešamas dizaina vai tehniskās prasmes.
Izmantojot RDA, jūs varat izveidot ļoti pielāgojamas reklāmas, kas sniedz iespēju sasniegt plašāku auditoriju. Google mašīnmācīšanās modeļi automātiski nosaka virsrakstus, kas var darboties labāk, palielinot zīmola vēstījuma efektivitāti.
Lūk, dažas no priekšrocībām, ko digitālajās mārketinga kampaņās sniedz responsīvo displeju reklāmu izmantošana.
Palīdz optimizēt reklāmas: Kad izveidojat responsīvo displeja reklāmu, augšupielādējot Google reklāmās dažādus līdzekļus, Google mašīnmācīšanās modelis nosaka optimālo līdzekļu kombināciju katram reklāmas slotam, pamatojoties uz jūsu snieguma vēsturi.
Plašāks aptvērums: Varat augšupielādēt vairākus aktīvus no viena aktīvu veida, piemēram, vairākus virsrakstus, logotipus, videoklipus un attēlus.
Google reklāmas automātiski pielāgos jūsu reklāmu lielumu, izskatu un formātu, lai tās atbilstu gandrīz jebkurai pieejamai reklāmas vietai. Responsīvo displeja reklāmu vienā vietnē var parādīt kā bannera reklāmu, bet citā – kā dinamisku teksta reklāmu.
Lietošana ar videoklipiem: Savām responsīvajām displeja reklāmām varat pievienot arī videoklipus, lai palielinātu sasniedzamību displeju tīklā. Videoklipi tiek rādīti attēlu vietā, kad Google reklāmas nosaka, ka jūsu videoklipi varētu nodrošināt labāku sniegumu.
Laika taupīšana: Izmantojot responsīvās displeja reklāmas, varat samazināt pieskaitāmās izmaksas, kas saistītas ar reklāmu portfeļu pārvaldību reklāmu grupās un kampaņās, un veltīt vairāk laika veiktspējas uzlabošanai.
Izmantošana ar plūsmām: Responsīvās reklāmas klientiem rāda personalizētu saturu, tostarp reklāmas par produktiem, kurus cilvēki jau ir redzējuši jūsu vietnē vai lietotnē, izmantojot jūsu pievienotās un kontrolētās plūsmas. Ja kampaņai pievienosiet plūsmu, jūsu reklāmas tiks rādītas gan dinamiskā, gan statiskā formātā.
Augšupielādētās displeja reklāmas: Ja vēlaties vairāk kontrolēt savu displeja kampaņu reklāmu veidolus, varat izveidot un augšupielādēt savas attēlu reklāmas. Augšupielādētās attēlu reklāmas tiek izveidotas ārpus Google reklāmām (piemēram, Google Web Designer), un tās var augšupielādēt Google reklāmās kā .zip failu.
Veiktspējas mērīšana: Konversiju izsekošana var palīdzēt jums izsekot konversijas un darbības, ko cilvēki veic jūsu vietnē vai lietotnē. Šīs darbības var ietvert klikšķus, lai pierakstītos, iegādātos vai pieprasītu cenu piedāvājumu.
Responsīvo displeju reklāmu izmēri
Ja esat iesācējs displeja reklāmu jomā, iespējams, nezināt dažu visbiežāk sastopamo reklāmu izmērus. Ir divu veidu displeja kampaņas reklāmas – reaģējošās displeja reklāmas un statiskās attēlu reklāmas.
Attēlu reklāmas
Statiskās attēlu reklāmās tiek rādītas reklāmas ar jūsu sniegtiem attēliem. Šīs reklāmas nepielāgojas reklāmu laika nišām un nemainās atkarībā no snieguma. Tajās ir iekļauti tādi attēli, kādus jūs sākotnēji sniedzāt.
Reaģējošas displeja reklāmas
Reaģējošās displeja reklāmas ir noklusējuma reklāmas veids displejtīklā. Tās automātiski pielāgojas izmēram, izskatam un formātam, lai iekļautos gandrīz jebkurā pieejamajā reklāmas laukumā. Tās pielāgo līdzekļus, lai maksimāli palielinātu veiktspēju.
Lai izveidotu šīs reklāmas, augšupielādējiet dažādus reklāmas līdzekļus, tostarp virsrakstus, logotipus, attēlus un aprakstus vienā radošajā materiālā. Pēc tam Google atveidos jūsu reklāmas un parādīs tās visā displejtīklā, optimizējot tās, lai veidotu augstas veiktspējas reklāmu attēlošanas brīdī.
Izmantojot responsīvās displeja reklāmas, radošās testēšanas un optimizācijas darbs tiek uzticēts Google, un jūs varat koncentrēties uz labāku reklāmu veiktspēju.
Tagad vairāk par piemēriem.
1. Visizplatītākais formāts, kurš iekļauj attēlu, tekstu un CTA
Ja vēl neesat redzējuši responsīvās displeja reklāmas, šeit ir piemērs, kā tās izskatās. Šāda displeja reklāma vienā vietnē var tikt rādīta kā vietējā reklāma, bet citā – kā teksta reklāma, automātiski pielāgojot to atbilstoši jūsu mērķauditorijai un kampaņas mērķiem.
2. Preču katalogs un piedāvājumu katalogi
Vispopulārākie ir reklāmas preču un pakalpojumu katalogi, kurus jūs, iespējams, redzat visur un paši bieži izmantojat. Šajos pārdošanas katalogos ir ietverts specializēts viena zīmola piedāvāto produktu klāsts. Tajos var būt iekļauta jauna produktu klāsta akcija, īpaši piedāvājumi, svētku vai sezonas izlase.
Kas jāņem vērā un biežāk pieļautās kļūdas
• Attēla izmantošana – neveidojiet reklāmu kā banneri ar daudz teksta. Turklāt neatkārtojiet tekstu attēla un teksta sadaļās.
• Labāka prakse ir izmantot uzmanību piesaistošu attēlu un kodolīgu tekstu.
Sekmīgi piemēri
Kā labu piemēru ir vērts minēt AirBaltic, jo tā dažādos risinājumos izmanto plašās Google iespējas.
Vēl viens atzinīgi vērtējamas prakses piemērs ir pamanāms Peugeot reklāmās. Tā kā uzņēmuma logotips nav redzams visos formātos, viņi ir gaumīgi izvietojuši logotipu uz attēla.
Douglas veiksmīgi vada savas kampaņas ārpus vietnes tīmeklī, tostarp sociālo mediju kanālos. Uzņēmums izmanto atkārtotas mērķauditorijas un atkārtotas iesaistīšanas taktiku, lai potenciālos pircējus piesaistītu Douglas zīmolam.
Neveiksmīgi piemēri
Vienā attēlā ir pārāk daudz elementu. Rezultātā reklāma nav salasāma un nav pievilcīga.
Attēls ir pārāk liels un aizsedz tekstu, bet pats attēls nav skaidri uztverams.
Attēla vietā ir izmantots baneris ar tekstu, kas nebūs saskatāms mazā izmērā.