Pastāvēs, kas pārvērtīsies!
Perfekts logotips var būtiski ietekmēt jūsu uzņēmumu. Taču to pareizi izveidot jau pirmajā reizē ir sarežģīti, jo īpaši jauniem uzņēmumiem.
Turklāt, laika gaitā mainās dizaina tendences, tehnoloģijas un patērētāju uzvedība, kas apdraud jūsu logotipa spēju sniegt uzticību un ticamību.
Tas attiecas arī uz uzņēmumiem, kas izveidoti pirms kāda laika – jo īpaši, ja logotipu esat izveidojis, pamatojoties uz tolaik populārām dizaina tendencēm. Iespējams, jums būs nepieciešams veikt dažus uzlabojumus, lai pārliecinātos, ka jūsu zīmols tiek uzskatīts par modernu un mūsdienīgu.
Kad apsvērt logo izmaiņas?
Noteikt, kad mainīt logotipa dizainu, nav precīza zinātne. Tas var šķist biedējoši, pat pretrunā ar intuīciju, ņemt kaut ko tik labi zināmu kā logotips un to pārveidot. Taču, ja to darāt pareizi, rezultāti var būt pārsteidzoši.
Logotipa “redizainu” nevajadzētu uztvert vieglprātīgi. Ja esat izveidojis lojālu klientu bāzi vai sekotājus, kas jau pieraduši pie jūsu logotipa, rīkojieties piesardzīgi, jo mainot logotipu, jūs varat zaudēt zīmola atpazīstamību, ko laika gaitā esat iemantojis savā auditorijā, un negatīvi ietekmēt turpmāko pārdošanu.
“Pastāvēs, kas pārvērtīsies!” J.Rainis
Jūsu logotipam var būt nepieciešams tikai atsvaidzinājums, nevis pilnīga pārveidošana.
Atjaunināt logotipu ne vienmēr ir vieglāk, taču tas nav tik dramatiski, jo izmaiņas var būt minimālas. Atsvaidzinot logotipu, varat saglabāt pašreizējos dizaina elementus, ja nepieciešams, atjaunināt krāsu paleti un vienkāršot logotipa izskatu, lai to modernizētu.