40 uzmanību piesaistošas krāsu kombinācijas displeja reklāmās
Mēģinājums izvēlēties labākās krāsu kombinācijas tiešsaistes baneriem var būt grūts
uzdevums, ņemot vērā pārpildīto displeju reklāmas tirgu.
Tātad jūsu mērķis ir mēģināt izveidot satriecošu baneri, kas atbilstu jūsu klientu vēlmēm,
pārspētu lielos zīmolus un aicinātu tiešsaistes lietotājus noklikšķināt uz jūsu iecerētās pogas.
Pastaiga pa krāsu teoriju un mūsu 40 izvēlēto krāsu palešu saraksta aplūkošana sniegs jums
visas nepieciešamās zināšanas, lai izveidotu tiešsaistes baneri, kas izceļas no pūļa.
Galvenie krāsu teorijas principi
Digitālais dizains, iespējams, ir 20. gadsimta atvase, taču tas izmanto to pašu krāsu teoriju,
ko izmantoja antīkajā glezniecības zinātnē.
- Monologu krāsu palete – nozīmē izvēlēties vienu krāsu un izmantot vairākus tās
toņus, lai pabeigtu kompozīciju. - Papildinošas kombinācijas – papildinošas krāsas ir tās, kas krāsu ritenī ir pretējas.
Saliekot kopā, tās viena otru papildina un rada spēcīgu efektu. - Analogas krāsu shēmas – šīs krāsas atrodas viena otrai blakus, un, ja tās izmanto kopā
vienā izkārtojumā, tās rada harmoniju. - Triadiskās vai tetradiskās kombinācijas – šīs krāsas ir vienmērīgi izvietotas krāsu
ritenī, un tās var atrast, izmantojot trīsstūra vai kvadrāta formu.
Apskatiet šīs 40 krāsu shēmas un uzziniet, kā kombinēt krāsas arī sava zīmola vajadzībām!
1. Košas un pozitīvas krāsas
Izmantojot gaiši zilus, debeszilus un zemes brūnas krāsas toņus, jūs spējat uzmundrināt un
atslābināt cilvēku.
Šīs ir viesmīlības, draudzības un klusuma, komforta krāsas.
2. Tumši zilie krāsu toņi
Šis tumši zilais tonis mums asociējas ar kvalificētām un prasmīgām iestādēm un ar jūras
spēku virsnieku uniformu.
Ja vēlaties, lai cilvēki arī par jūsu zīmolu jūtas tieši tā, jūras zilais ir
īstā izvēle, tāpat kā melnais, jo melnā krāsa piešķirs cēlumu un eleganci.
3. Oranžā krāsa
Oranžā krāsa ir laimīga dzeltenās un sarkanās krāsas kombinācija, kas izstaro siltumu,
pozitīvismu, prieku un entuziasmu.
Uzņēmumi to bieži izmanto kā atbilstošu krāsu iepirkšanās drudža laikā, kas nereti ir sezonas
izpārdošanas periods. Lai līdzsvarotu situāciju, tiek izmantota arī balta un melna krāsa, kas
atlaižu reklāmām piešķir nopietnāku noskaņu.
4. Pelēks un zaļš
Lai gan parasti zaļā krāsa mums asociējas ar dabu, tā ir pilsētvides krāsu shēmas elements, jo
spilgti sasaucas ar pilsētas pelēko toni.
Zaļā ir zāles, koku un mežu, pavasara un ražas krāsa. Savukārt pelēkā krāsa ir metālu krāsa
kopumā, rūpnieciskās un tehnoloģiskās revolūcijas un pilsētu ainavas krāsa.
Šo divu krāsu kombinācija var būt pārsteigums, taču kopā tās veido veselības tehnoloģiju pasauli.
5. Piejūras zilais
Šī zilā palete atsauc atmiņā piejūras mieru. Maigā zilā un zeltaino smilšu kombinācija rada
vasarīgu atmosfēru ar relaksējošu sajūtu.
Tā var palīdzēt popularizēt mājsaimniecības preces, interjera dizaina pakalpojumus,
apģērbu, ūdens un bērnu zīmolus.
6. Sarkanais ir Ziemassvētkiem
Sarkanā krāsa tradicionāli tiek asociēta ar kaislību, bet zaļā – ar veselību vai vidi, taču, kad šīs
divas krāsas apvienojas, tās skaļi izsauc “Ziemassvētki”.
7. Mazāk ir vairāk – baltās krāsas paletes
Baltā krāsa ir tīrības, miera un vienkāršības krāsa, tā ir nomierinoša krāsa, ko dēvē arī par
“perfekcijas krāsu”.
Tā kā to bieži izmanto kombinācijā ar citu krāsu, tās nozīme ir atkarīga no
krāsu partnera.
8. Medus dzeltens
Šī dzeltenā krāsu gamma, ko iedvesmojis saldais medus, ir ideāli piemērota, ja nepieciešams
radīt spilgtu kontekstu jūsu produktiem.
Dzeltenā krāsa ir pozitīva, un tā ir saistīta ar sauli un vasaru. Tas var atdzīvināt jūsu reklāmu
un padarīt to no parastas par ārkārtēju.
9. Dzīvespriecīga krāsu palete
Tā kā košas krāsu paletes ir sastopamas arī svētku rotājumos, konfeti un uguņošanas ierīcēs,
šīs krāsas tiek uzskatītas par asociatīvām ar jautrību un ballītēm.
Zila, violeta un rozā krāsa rada jautru atmosfēru.
10. Svaigums un tīrība – gaiši zila, zaļa un balta krāsu kombinācija
Ja vēlaties vēstīt par svaigumu un tīrību, izmantojiet gaiši zilu, zaļu un baltu krāsu. Šī krāsu
partija ir uzvarētāja, ja runa ir par veselības vai tīrīšanas līdzekļiem.
Zemapziņā zilā un zaļā krāsa mums atgādina par dabu, okeāniem un upēm un raisa vēlmi
peldēties vai mazgāties.
11. Kontrastējošais pāris – melna un dzeltena krāsas
Melnā un dzeltenā krāsa, iespējams, ir viens no viskontrastīgākajiem krāsu pāriem. Dzeltenā
krāsa pauž siltumu un pieprasa uzmanību, savukārt melnā ir atturīga un introverta.
Tomēr, izmantojot kopā, tās papildina viena otru un veido skaļu, uzmanību meklējošu pāri.
12. Dīgšanas un attīstības krāsa
Ja jums ir šāda spilgti zaļa krāsa, jūs, iespējams, vēlaties runāt par veselību, dabīgām
sastāvdaļām un garšu.
Izmantojiet šo paleti, ja pārdodat pārtiku vai dzērienus, un neaizmirstiet to saskaņot
ar drosmīgu sarkanu pogu.
13. Rožu sarkans un plūmju violets
Bez šaubām, šī ir uzmanību piesaistoša krāsu shēma. Taču, lai arī cik uzmanību piesaistoša tā
būtu, šī sarkanā un plūmju violetā palete nav piemērota visiem produktu un zīmolu veidiem.
Tā labi sader ar modes un skaistumkopšanas zīmoliem.
14. Gaiši pelēks un koši violets krāsu tonis
Šī gaišā palete aicina uz mājīgumu un atpūtu. Tā telpā rada neitrālu un vieglu noskaņu.
Protams, dzīve var kļūt diezgan garlaicīga, ja apkārt ir tik daudz pelēka, tāpēc, kombinējot to
ar violetu krāsu, atmosfēra ievērojami mainās un kombinācija kopumā izraisa pozitīvas
emocijas.
15. Saulainas dienas
Dzeltenā krāsa asociējas ar sauli, siltumu, prieku, laimi un pozitīvismu. Tā simbolizē arī
entuziasmu, rotaļīgumu, un to var viegli saistīt ar bērnību. Tomēr dzeltenā krāsa var aptvert
daudzas nozares, tāpēc šeit viss ir atkarīgs no dizaina un papildu izmantotajām krāsām.
Ja vēlaties banerim izmantot dzeltenu krāsu paleti, pārliecinieties, ka esat iekļāvis arī 1-2
spēcīgas krāsas, lai izceltu būtiskas detaļas, piemēram, pogu, virsrakstu vai pamattekstu.
16. Smalki pasteļi
Pasteļkrāsas ir piemērotas sievišķīgiem zīmoliem vai saldo desertu un maiznīcu
popularizēšanai, tā kā tās ir gaišas, maigas un mīļas krāsas.
Tās rada sapņainas, iedvesmojošas pasaules atmosfēru un izraisa virkni siltu emociju.
17. Vasaras krāsu palete
Fona krāsai apvienojiet koši dzeltenu un tropiski oranžu krāsu, pievienojiet nedaudz debesu
zilā, un jūs iegūsiet perfektu vasarīgu paleti.
Šī krāsu kombinācija radīs ideālu tropiskās vasaras fonu jūsu produktam vai zīmolam un
palīdzēs jums nodot pozitīvas sajūtas.
18. Rozā un maigi sarkanie toņi
Patiesībā mūs visus piesaista šīs krāsas, un tas ir zemapziņas process. Rozā un sarkanā krāsa
ir pievilcīgas. Sievietes krāso lūpas un nagus sarkanā krāsā, kā arī sārtina vaigus, lai izskatītos
pievilcīgākas.
Ja paskatāmies dabā, daudzi garšīgi augļi ir dažādu toņu rozā, sarkanā un plūmju krāsā,
piemēram, zemenes, persiki, plūmes, ķirši un arbūzi.
19. Violetā krāsa
Tā ir sekundāra krāsa, un dabā tā ir reti sastopama. Violetā krāsa jau gadu tūkstošiem ilgi ir
saistīta ar augstu statusu un karaļnamu, jo tā nav dabiska krāsa un šīs krāsas iegūšanas
process bija dārgs, tāpēc tā bija paredzēta tikai elitei.
Mūsdienās violeta krāsa ir sastopama visur, sākot ar apģērbu un beidzot ar pārtikas
zīmoliem. Atkarībā no toņa violetai krāsai ir dažādas nozīmes – tumši violeta tiek asociēta ar
greznību un klasi, savukārt gaiši lavandu krāsa simbolizē maigumu.
Ja vēlaties izveidot baneri, izmantojot šo krāsu, noteikti atrodiet citus saderīgus draugus,
piemēram, zilu, zaļu vai pelēku krāsu.
20. Rotaļīgs gaiši zils
Lai gan zilā krāsa ir auksta krāsa, gaiši zilā krāsa asociējas ar skaidrām, saulainām vasaras
debesīm. Tā piedāvā mierīguma un miera stāvokli. Jo gaišāka ir šī krāsa, jo rotaļīgāka tā var
kļūt. Īpaši, ja kompozīcijā ir citas rotaļīgas krāsas, kas to papildina. Piemēram, rozā. Šī palete
ir ideāli piemērota bērnu zīmoliem, mājdzīvnieku zīmoliem un saldumiem.
21. Pamatkrāsas- sarkana, zila un dzeltena
Zilā, sarkanā un dzeltenā krāsa ir pamatkrāsas, kas nozīmē, ka, tās apvienojot, rodas visas
pārējās krāsu rata krāsas. Tās ir galvenās krāsas, un acs tās mīl.
Balta fona un nelielu pamatkrāsu plankumu izmantošana ir vizuāli relaksējoša, un ir tikai daži
zīmoli, kas uzdrošinās izmantot šo minimālisma stilu.
Jūs varat izvēlēties šādu vizuālās
komunikācijas veidu, ja paļaujaties uz sava produkta patieso vērtību.
22. Zila krāsu palete
Zilā krāsa asociējas ar debesīm, okeānu un ledu. Tas apzīmē dziļumu, bezgalību un
noslēpumainību. Jo tumšāka krāsa, jo intensīvāka, nopietnāka un dziļāka. Ļoti tumši zilā
krāsa ir vīrišķīga, un tā ir saistīta arī ar inteliģenci un augstām prasmēm.
Šo paleti var izmantot aviokompānijas, ceļojumu aģentūras, vīriešu apģērbu zīmoli, ādas un
matu kopšanas līdzekļi, tīrīšanas līdzekļi un uzņēmumi, kas pārdod celtniecības materiālus.
23. Rozā toņu palete
Šī sievišķīgā rozā toņu palete ir saistīta ar jutekliskumu un skaistumu. Iedvesmojoties no
dabas ziediem un augļiem, šī kombinācija ir acīm tīkama.
Tā var veiksmīgi reklamēt skaistumkopšanas zīmolus, sieviešu apģērbu izstrādājumus, kā arī
gardus ēdienus, piemēram, šokolādi vai saldumus.
24. Baltā krāsa kompozīcijās
Baltā krāsa tradicionāli simbolizē tīrību, debesis, dievišķību, pilnību un tīrību. Tā ir sniega,
pūkainu mākoņu un līgavas kleitu krāsa.
Lai gan tehniski baltā krāsa tiek uzskatīta par nekrāsu, kompozīcijā baltā krāsa rada telpu,
līdzsvaro un ļauj citām krāsām izvirzīties centrā. Izmantojot baltu krāsu shēmu, jūs varēsiet
izveidot izkārtojumu, kas izstaro vienkāršību un eleganci.
25. Magnētiskais sarkanais
Tā ir uguns, asiņu, sirds, ķiršu lūpu, samtaino rožu un sarkano ābolu krāsa. Tā simbolizē
kaisli, dedzinošu vēlmi, jutekliskumu, uzbudinājumu un drosmi.
Izmantojot sarkanu, melnu, baltu un gaiši pelēku krāsu gammu, mēs varam veiksmīgi
reklamēt pārtiku un dzērienus, apģērbu, ziedu veikalus un autosalonus.
Radoši izmantojiet melno, pelēko un balto krāsu un spēlējieties ar šīm krāsām,
lai aizpildītu fonu, izgaismotu elementus vai atdzīvinātu tekstu.
26. Oranžā un zilā palete
Oranžā un zilā krāsa ir slavenas ar to, ka tās papildina viena otru. Zilā krāsa ir auksta, bet
oranžā – karsta un saulaina. Kad abas šīs krāsas satiekas, tās rada uzmanību piesaistošu
vizuālo tēlu, kas netiks ignorēts.
Neatkarīgi no tā, vai esat bērnu zīmols, pārtikas, ceļojumu vai modes nozarē, varat izmantot
šo krāsu shēmu, lai izceltos un radītu troksni.
27. Bāli zilā un smilšu pelēkā krāsa
Šī vasarīgā krāsu shēma aicina mūs atlaisties un baudīt sauli un tirkīza jūru. Bāli zilā krāsa
atgādina debesu mieru, savukārt smilšaini pelēkā krāsa mīkstina kompozīciju ar piezemētu
toni.
28. Gaiši brūnā un baltā krāsu palete
Šī ir mutē kūstoša krāsa, un tā var veiksmīgi reklamēt jebko, kas saistīts ar pārtiku. Ja vēlaties
izmantot šīs brūnās krāsas, pārliecinieties, ka tekstā ir iekļauta melna krāsa un balta/ gaiši
pelēka krāsa, lai brūno krāsu virzītu skatītāja uzmanības centrā.
29. Zilo toņu spektrs
Ar tik bagātīgu zilo toņu gammu šī zilā jūras krāsu palete ir nepārprotama izvēle zīmoliem,
kas saistīti ar ūdeni.
No tumši zila līdz gaiši tērauda zilam, šī kombinācija ir ārkārtīgi izteiksmīga un atgādina
par ūdens vidi.
30. Sarkanās krāsas nokrāsas
Šī krāsa lielākoties tiek izmantota reklāmā, lai iedvestu iekāri. Sākot ar skaistumkopšanas
līdzekļiem un beidzot ar picērijām, dizaineri izmanto sarkano krāsu, lai uzrunātu mūsu
intīmākās un pamatvajadzības – seksu un izsalkumu.
Jūs varat to izmantot arī sava zīmola/produkta reklamēšanai un spēlēties ar dažādiem
toņiem, lai iegūtu satriecošu efektu. Izmantojiet baltu krāsu tekstam un/vai pogai, lai tie
izceltos.
31. Violetās krāsas diapazons
Violetā krāsa piedāvā bagātīgu toņu spektru. Krāsu ritenī tas atrodas starp sarkano un zilo
krāsu, un tas iemieso abu savu vecāku īpašības – sarkanā enerģiju un zilā integritāti.
Violeto krāsu kombināciju var izmantot, lai izteiktu ekstravaganci vai entuziasmu. To ļoti labi
var izmantot, lai apzīmētu izpriecas un eiforiju, atkarībā no tā, kuru toni izvēlēsieties par
galveno krāsu jūsu displeja reklāmai.
32. Karameļu brūnie toņi
Lūk, vēl viena garšīga krāsu palete, kas liek mums ilgoties pēc konditorejas veikala aiz stūra.
Tajā pašā laikā šos vilinošos brūnos un sarkanos toņus var izmantot mēbeļu, interjera
dekoru, kosmētikas vai apģērbu popularizēšanai.
Kombinācijā ar karameļu brūno krāsu izmantojiet sarkanu krāsu, lai signalizētu par CTA un
pogu, un baltu krāsu, lai izstāstītu savu stāstu.
33. Sulīgi sarkans un zeltaini dzeltenās krāsas
Sarkanā krāsa ir magnētiska, tāpēc to tik ļoti izmanto apakšveļas industrijā.
Ja savienojat sulīgi sarkano krāsu ar zeltaini dzelteno un melno, jūs iegūstat
krāsu shēmu, kas kliedz “seksapīls”.
34. Tropu krāsu palete
Ņemiet oranžo persimonu tropisko siltumu, pievienojiet lapu zaļās krāsas vējainuma sajūtu,
gaiši pelēko debesu gaišumu un zemes brūnās krāsas stingro pamatu, un jūs iegūsiet
pieczvaigžņu tropu brīvdienas.
Šī atsvaidzinošā krāsu shēma ir ideāli piemērota, lai reklamētu jūsu zīmolu vasarā vai lai
reklamētu ar vasaru saistītus produktus.
35. Zemes nokrāsas brūnie toņi ar zilgani pelēko
Šie neapstrādātie, zemes nokrāsas brūnie toņi lieliski sader ar tumši zilo un gaiši zilgani
pelēko. Rezultāts ir dabas iedvesmota palete.
Šī kombinācija var veiksmīgi reklamēt jebkuru mēbeļu, piegādes vai šokolādes zīmolu. To var
izmantot, lai izteiktu dažādas nozīmes, sākot no dabiskas/organiskas, koka, lauku, zemes,
garšīgas līdz pat šokolādes sastāvdaļām.
36. Zilā un oranžā krāsu palete
Šī zilā un oranžā palete, kurā ir tik daudz oranžas krāsas toņu, iegūst karstākā pāra balvu.
Vienkārši spēlējoties ar gradienta efektu, jūs varat dizainā iesaistīt vairāk toņu un radīt
unikālu atmosfēru.
37. Tumši zilās krāsas palete
Tumši zilā krāsa tiek saistīta ar zināšanām, varu, integritāti, uzticību, autoritāti un vīrišķību.
Izmantojot pusnakts zilo krāsu banera dizainā, izvēlieties 1-2 gaišākas un siltākas krāsas
pogām, tipogrāfijai un ikonām, piemēram, dzeltenu un baltu.
38. Pasteļtoņu krāsu kombinācija
Lai arī mīļa, šī palete ir diezgan drosmīga, īpaši, ja vēlaties to izmantot, lai reklamētu tādus
produktus kā automašīnas. Šī saldā pasteļtoņu krāsu kombinācija būs pamanāma pat
vispārblīvētākajā tīmekļa vietnē.
39. Zila un brūna krāsu palete
Ja vēlaties izmantot shēmu, kurā galvenā krāsa ir zila, pārliecinieties, ka tā ir pienācīgi
sabalansēta ar citām piemērotām krāsām.
Vēl viens veids, kā līdzsvarot zilo krāsu, ir izmantot kompozīcijā brūnu un maigākus
dzeltenas krāsas toņus.
40. Gradienta zila palete
Gradienta zilā palete ir tā, kurā izmantoti dažādi zilā toņi, sākot no tumši zila līdz Vidusjūras
zilajam un indigo, lai radītu dziļuma/ ēnu efektu.
Izvēlieties galveno krāsu un spēlējieties ar
toņiem vai izveidojiet gradienta dizainu. Jebkurā gadījumā rezultāts būs glīts un skaidrs.
Jūsu zīmola krāsu shēmai jāatspoguļo arī jūsu auditorijas vēlmes. Cerams, ka tagad esat
labāk apzinājies krāsu kombināciju nozīmi displeja reklāmā un izmantosiet šajā rakstā
sniegtos padomus, lai izveidotu patiesi īpašu reklāmu savam uzņēmumam.