Grafiskais
dizains
izstrāde

Ja jūs vēlaties palielināt savu tiešsaistes datplūsmu ar reklāmas baneriem, iespējams, lielākais jautājums ir par to kā izveidot interneta reklāmas banera dizainu, uz kura cilvēki vēlēsies noklikšķināt. Šajā sadaļā esam apkopojuši visu informāciju, kas nepieciešama, lai izveidotu veiksmīgus interneta reklāmas baneru dizainus.

Kas ir interneta reklāmas baneru dizains?

Baneru dizains ir viens no produktīvākajiem mārketinga veidiem, ko izmanto mūsdienu interneta pasaulē, un tam ir visdažādākās formas un izmēri. Web baneru dizaina mērķis ir izveidot pēc iespējas vairāk klikšķināmu reklāmu.  Šīs reklāmas ir attēli, kas ir iestrādāti tīmekļa lapās, kurās tiek demonstrēts produkts vai zīmols un ietver sevī saiti uz reklāmdevēja vietni. Lielākā daļa uzņēmumu tos izmanto, jo tie ir efektīvs līdzeklis zīmola atpazīstamības palielināšanai.

 

Kas ir Google reklāmas baneri?

Šīs interneta reklāmas var tikt rādītas Google meklēšanas rezultātu lapās, kad kāds meklē zīmolam līdzīgu produktu vai pakalpojumu. Meklēšanas reklāmas parādās tikai tiem, kas jau meklē konkrēto produktu vai pakalpojumu, savukārt attēla reklāmas ir apmaksāti ievietotas web lapās, kas tiek rādītas, pamatojoties uz dažādiem mērķauditorijas atlases parametriem.

 

Web baneru izstrād

Kā izveidot web banerus, kas nodrošinās lielāku cilvēku plūsmu jūsu vietnei? Tālāk ir sniegts vispārīgu vadlīniju saraksts, kas nodrošinās dažādus padomus reklāmas baneru izstrādē. 

 

Izmantojiet visefektīvākos standarta baneru izmērus

Saskaņā ar Google Adsense visveiksmīgākie standarta interneta reklāmas baneru izmēri ir:

  • 728 × 90 pikseļi 
  • 300 × 600 pikseļi
  • 300 × 250 pikseļi
  • 336 × 280 pikseļi

Ievietojiet reklāmas banerus pareizi

Iegādājieties vietu web lapā, kur jūsu dizains tiks parādīts virs pirmā ekrāna un tuvu lapas galvenajam saturam.

 

Uzturēt hierarhiju

Interneta reklāmas baneru izstrāde balstās uz pareizo līdzsvaru katrā reklāmā, tāpēc sekojiet savai hierarhijai. Efektīvas baneru reklāmas ir izstrādātas, lai palielinātu zīmola atpazīstamību un piesaistītu apmeklētāju plūsmu jūsu vietnei. 

Pamata sastāvdaļas:

  • Uzņēmuma logotips — lai palielinātu zīmola atpazīstamību, ir jāiekļauj jūsu uzņēmuma logotips. Pārliecinieties, ka tas ir vizuāli dominējošs, bet ne tik dominējošs kā vērtību piedāvājums vai aicinājums uz darbību.

 

  • Vērtības piedāvājums — vērtību piedāvājums parāda sniegto pakalpojumu/produktu un pievērš uzmanību ar pievilcīgiem piedāvājumiem un cenām. Vērtīgi ir padomāt par šādām lietām: “Augsta kvalitāte” vai “50% atlaide”, vai “Ierobežota laika piedāvājums”. Šim vērtību piedāvājumam vajadzētu aizņemt visvairāk vietas reklāmas banerī, jo tas ir pirmais, ko klientu/apmeklētāju acis pamanīs. 

 

  • Aicinājums rīkoties — aicinājums uz darbību (jeb CTA) ir teksts vai poga, kas aicina lietotājus noklikšķināt. Frāzes, piemēram, “Uzziniet vairāk” vai “Sākt iepirkšanos” vai “Skatīties tūlīt”, ir lieliski piemēri. 

Šīs interneta reklāmas var tikt rādītas Google meklēšanas rezultātu lapās, kad kāds meklē zīmolam līdzīgu produktu vai pakalpojumu. Meklēšanas reklāmas parādās tikai tiem, kas jau meklē konkrēto produktu vai pakalpojumu, savukārt attēla reklāmas ir apmaksāti ievietotas web lapās, kas tiek rādītas, pamatojoties uz dažādiem mērķauditorijas atlases parametriem.

 

Pieturieties pie vienkāršuma

Saglabājiet saturu un attēlus vienkāršus. Skatītāji, iespējams, tikai uz sekundi paskatīsies uz interneta banera reklāmu.

Izmantojiet pogas atbilstoši

Atkarībā no reklāmas banera veida, pogas bieži palielina vidējo klikšķu skaitu. Ja plānojat tās izmantot, novietojiet tās labajā apakšējā pusē (gaumīgi) kontrastējošās krāsās. Vienmēr saglabājiet to konsekvenci visā reklāmu kopā.

Ir skaidri noteikts rāmis

Cilvēku acis dabiski pievelk rāmī esošs objekts. Efektīvām interneta baneru reklāmām ir skaidri noteikts rāmis ar grafiku. Ja jūsu reklāma ir balta, ap reklāmu parasti tiek ievietota 1 pikseļa pelēka apmale.

Padariet savu tekstu lasāmu uzreiz

Pareizi

Kopējiet virsrakstu un pamattekstu dažādos izmēros. Visai kopijai jābūt četrām rindām vai mazāk.

Nepareizi

Izmantojiet kursīvos/skriptu fontus, ārkārtīgi plānu fontu svaru, visas lielās kopijas vai fontu izmērus, kas ir mazāki par 10 pt (ja vien tas nav autortiesību paziņojums).

Animēti baneri

Animētas interneta baneru reklāmas parasti pārsniedz statiskās web baneru reklāmas, un tās var būt ļoti efektīvas vietnes reklāmu dizainā, taču ir jāpārliecinās, ka tās nenovērš uzmanību no reklāmas ziņojuma.

Izmantojiet vienkāršus animētus banerus, kas ilgst ne vairāk kā 15 sekundes, un pārliecinieties, ka tie neatkārtojas vairāk kā 3 reizes. Apsveriet iespēju animācijas pēdējo kadru padarīt par skaidru aicinājumu uz darbību.

 

Papildiniet, bet izcelieties

Ja reklāma vizuāli saplūst kopā ar web lapām, kurās tā tiek rādīta, visticamāk, izdosies iekarot apmeklētāju uzticību. Tomēr neļaujiet reklāmai pārāk daudz sajaukties ar vietnes kopējo vizuālo izskatu. Baneru reklāmām vienmēr jābūt redzamām un noklikšķināmām.

 

Esiet konsekventi ar savu zīmolu

Interneta reklāmas baneris novirzīs apmeklētāju uz galveno lapu, kurā ir iekļauts konkrētais piedāvājums. Pārliecinieties, ka reklāma atbilst jūsu zīmolam un galvenajai lapai, lai potenciālie klienti neapjuktu.

 

Ieviest steidzamības sajūtu

Piešķiriet tekstam vizuālas steidzamības sajūtu, izmantojot kontrastējošas, agresīvākas krāsas. Baneru reklāmas ne vienmēr ir domātas būt smalkas un delikātas. 

Izmantojiet attēlus pārdomāti (un tikai tad, kad tie ir nepieciešami)

Izvēlieties atbilstošu grafiku un fotoattēlus, kas uzlabo zīmola vēstījumu un ir tieši saistīti ar tā produktu vai pakalpojumu. Neizmantojiet abstraktus jēdzienus.

Ja budžets neļauj izmantot profesionālus modeļus un fotogrāfu, iegādājieties stoka fotoattēlu licenci par pieņemamu cenu. Vēl viens padoms ir izvēlēties oriģinālas ilustrācijas vai dizainera veidotas grafikas.

Atcerieties, ka interneta baneru reklāmās ne vienmēr ir jāizmanto attēli. Tipogrāfija var radīt vienlīdz efektīvus rezultātus.

 

Izvēlieties atbilstošas ​​krāsas

Katrai krāsai ir atšķirīga asociācija, un ir svarīgi apsvērt, kāda veida emocijas vēlaties izraisīt savā klientā. Krāsa būs pirmā, ko lietotājs pamanīs web banera reklāmā.

Krāsas ir arī subjektīvas, un tām ir dažādas asociācijas dažādās kultūrās. Izvēloties krāsu, noteikti izpētiet savu mērķauditoriju. Zemāk ir krāsu saraksts un emocijas, ko tās parasti izraisa Rietumu auditorijā.

Sarkans: kaislība, dusmas, satraukums un mīlestība. Šī spēcīgā krāsa ir pievilcīga lielākajai daļai auditorijas, taču izmantojiet to ar mēru. Ja meklējat klasisku, nobriedušu vai nopietnu izskatu, izvairieties no sarkanas krāsas.

Oranžs: rotaļīgums un uzmundrinošas sajūtas. Ne tik spēcīgs kā sarkans, oranžs joprojām stāv atsevišķi no pūļa un izstaro enerģiju; tā ir lieliska krāsa, kas aicina uz darbību. Šo krāsu iesakām izmantot pogai uz reklāmas banera.

Dzeltens: uzmundrinājums, saule un draudzīgums. Dzeltens ir uzkrītošs un izdala enerģiju, kas ir jauneklīga un pieejama.

Zaļš: veselība, svaigums, bagātība, vide, izaugsme un jauni sākumi. Krāsa ir viegla arī acīm.

Zils: drošība, uzticēšanās, skaidrība, briedums, rāmums, intelekts, formalitāte, veldze, aukstums un vīrišķība. Zils parādās vairāk nekā pusē no visiem zīmolu logotipiem.

Violeta: greznība, izšķērdība, gudrība, maģija, sievišķība un radošums. Tam ir nomierinoša ietekme uz klientu/apmeklētāju. 

Rozā: mīlestība, sievišķība, jaunība. Rozā krāsa parasti ir saistīta ar visām sievišķīgajām lietām, taču tai ir diapazons, kas balstīts uz spilgtumu un toni.

Melns: ekskluzivitāte, noslēpums, mūsdienīgums, spēks, greznība un formalitāte. Tā ir tradicionāla krāsa. Melnais teksts uz balta fona ir lasāmākā krāsu kombinācija.

Balts: tīrība, mūsdienīgums, sterilitāte, vienkāršība, godīgums un nevainība. Balta krāsa rada ekonomiskas izjūtas, kā arī jaunības sajūtu.

Brūns: daba, koki, āda, nopietnība, vīrišķība un pazemība. Brūns izlīdzina spēcīgākas krāsas un ir piemērots fona krāsām un faktūrām.

Pelēks: neitralitāte un praktiskums. Ja to izmanto kā fonu, pelēks pastiprina citas krāsas.

Saglabājiet savus failu izmērus mazus

Kas saistīts ar faila lielumu — jo mazāks, jo labāk — zem 150 kb, saskaņā ar Google Adwords. Lai potenciālie klienti, ritinot web lapas saturu uz leju, nepalaistu garām konkrēto reklāmu, tai ir ātri jāielādējas interneta vietnē. 

Izmantojiet pareizos failu formātus

JPG, PNG, GIF vai HTML5 baneru izstrāde – šie faili būs jūsu darba rezultāti. Dizainers parasti strādā programmā Adobe Illustrator vai Photoshop, lai piegādātu JPG, PNG vai GIF failus, vai ar Google Web Designer vai Adobe Animate HTML5 failiem. Atcerieties, ka Flash reklāmas šobrīd ir diezgan novecojušas, tāpēc izvēlieties šos citus attēlu failu formātus.

Tagad Jūs esat soli tuvāk, lai būtu gatavi izstrādāt labākus interneta reklāmas banerus! Šīs, protams,  ir tikai dažas web baneru reklāmas noformēšanas vadlīnijas, taču, lai izveidotu patiesi satriecošas un augstas veiktspējas reklāmas, nepieciešama prakse. Ja neesat profesionāls dizainers, apsveriet iespēju nolīgt talantīgu cilvēku vai aģentūru, lai izstrādātu perfektas reklāmas, uz kurām klienti vēlēsies noklikšķināt.

port
folio

citi pakalpojumi

  • HTMl5 baneru izstrāde atbilstoši specifikācijai.

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

  • google reklāmas baneru izstrāde un izvietošana

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

  • sociālo tīklu reklāma un materiālu sagatavošana

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

kontakti



    REKVIZĪTI

    E-pasts: info@bannerufabrika.lv
    Tālrunis: 24564567
    Reģ. Nr.: 4549729304023
    Juridiskā adrese: Republikas laukums 3-619, Rīga, Latvija, LV-1010
    Banka: AS Swedbank
    Konta Nr.: LV23HABA0551025447359